Sunday, April 12, 2009

TINGKATKAN PRESTASI...KURANGKAN KONTROVESI...

lama rasa x update blog...tapi tgk kwn2 lain pun nampaknya jarang jugak update....kwang3....

almaklumlah...kita sentiasa dihambat dengan urusan dunia yang tidak habis-habis...

nak share apa ye....erm...aku baru rasa..rupa-rupanya aku dah keje..huhu...dah di alam pekerjaan...mempunyai tanggungjawab dan sebagainya....

tapi,alhamdulillah..aku x rasa kekok sangatla kan..sebab dah biasa sibuk..yelah..dulu kat U, kat skol dan pengalaman2 berpesatuan mengajar segalanya....sehinggalah urusan urgent pun dah biasa sangat

semoga kita teruskan hidup kita dengan aman dan damai.....jgn lupa, aku ingatkan kepada diri sendiri dan juga rakan-rakan untuk tidak lupa juga menjaga ibadah kita,sentiasa baiki diri dengan Allah....

ok???
TINGKATKAN PRESTASI...KURANGKAN KONTROVESI....

1 comment:

Adibah S said...

kak zati kalu free meh la jalan2 honeymoon kat putrajaya. Nanti saya bawa kak zati rumah kakak saya.

TQ 4 ur advise!