Friday, March 27, 2009

oWAA.....CUTI LAGI

...jeng jeng jeng.....cuti panjang lagi..alhamdulillah...

ops...kelantan je tau....iaitu cuti sempena hari keputeraan sultan kelantan on 30,31 mac....(isnin ns elasa)

pastu ahadnya pulak..skolah amik cuti...fuh...cuti panjang!!!

tapi...xbestnya sebab my dear hubby will not be beside...isk2..sebabnya dia kena bertugas!!!....selamat jalan dan teruskan jihadmu!!!

syukur sangat dapat cuti....sebab utamanya DAPAT RELEASE TENSION!!

TENSION lagi???....

yela..mana taknya....lps seminggu cuti sekolah tempohari,aku dah mmg bersemangat nak mengajar..kiranya semangatku dah pulih...

TAPI...alih2....hari isni..jam 10.30 pagi....masa tu seronok dok ajar biologi.....datangla cikgu aiza memberitahu bahawa kitaorg terpaksa jadi pengadil olahraga peringkat daerah gua musang dan dikehendaki ke tmpat (sk limau kasturi)...on da spot!!!

macam org gila la jawabnya..dah la aku dari pg kelas penuh...makan xsempat...

kitaorg pun lps tkr baju pegila.....(sampai dlm kol 11.30)..aku tumpang keta k aiza....tup2 sampai je parking kat skolah tu..k aiza menerima panggilan bahawa dia terpaksa menghadiri miting kol 3.oo ptg nanti....la.....aku nak balik ngan apa.....xape..kami terus ke padang...jd penjaga masa larian..

dok 10 minit...permainan tamat....dan akan start balik kol 2.30)....ceh....!!kalau datang petang pun xpe lg

dijadikan cerita...aku terpaksa balik ke skol balik sb nak amik keta....bongok!!!....keje buang masa je semua!!...

main panggil2 mcm tu je...xda surat xda apa!!....rosak mood aku....

No comments: