Tuesday, April 17, 2012

online dlm bilik kat makmal..

alhamdulillah.....erm,sejak masuk skol baru ni aku x post lg pape kat blog ni ek....hm...

apa nak story ek....skol SMK PAK BADOL..bawah daerah Bachok....students most alike students kat chiku.....yuhu....so,tahu2la cmn aku nk adapt ngan diaorg.....pyh sket sbb aku ni cgu muda,bukan nak perasan,sebab kat skol sini kbyknnya cgu dah 30 thn ke atas semua..yg 20 an hanya 3 org...termasuk aku.....so,tgk aku je mcm boleh dibuli2x.....huhu..nanti2x..aku terpk2 cmn ye cr nak buat...apa lagi..ngamuk mcm hantu la....kejadian 1-kelas 2P4-kelas belakng la...aku tetiba telah mencapa 150 darjah kemarahan..aku tampr budak sekuat hati dgn....botol air..terukkan....hm..kejadian 2....kelas lain pulak..aku curah aiir mineral atas mereka...terukkan...

iya..mmg kena mcm tu baru diaorg alert....YA ALLAH....tujuannku hanya 1....aku w'pun kecik jgn nak main2x....alhamdulillah...kelas berikutnya diaorg dgr aku....

fuh,pyh jgk nk cari rentak....okla..dah malas...nanti nak pos gmbr baby lak ye

1 comment:

Teku said...

buleh kiro weih...