Saturday, March 12, 2011

keresahan hati

hati resah, xtenteram..adoi..sebenarnya, aku br bangun tido....huh,yelah,hujan sbnrnya,rmh jd nampak gelap....lps Al-Fatih tido,aku pun xda nak wat apa,pun turut tido.....ni kira aku terlebih tid0 sampai pening kepala.....n ofkos,rasa xleh nak kawal diri...ok, be patient...

sabar jap...pikir dgn tenang apa aku nak buat...sbnrnya rasa terkilan sebab apa yg dihajati ari ni xdapat nak buat..apa lg,nak g shopping!!!.....hujan,yelah,kita hanya merancang dgn pensel...tp Allah yg menentukan,yg memadamkan balik perancangan kita....so,bila lg nak pi??esok nak kena g kenduri itula..ini la....adoi...hubby pulak,walaupun hari cuti mcm x cuti...

rabu- jumaat ada kursus pulak....ok...baca entry dlm blogla....best jgk....ainiazhari -ttg DOSA MULUT.....adus...mmg terkena!! bila nak ngumpat,pegang mulut ye aini...hihihi...

melyadam- ttg kesibukan dan ketabahannya jaga anak2x...dr pump susu, menjahit and whatsoever.....mmg tabah..aku??

mengingatkan ipar akbarul amin yg sdg dok dlm wad...sb apendik....adussss...sabar ya...

nape rasa mcm ni ek....my heart not in good condition....sbb..,maybe tgh uzur kot...huhu

tgk tv??? arrrgh!!....

ok,stop


2 comments:

Lyana Mansor said...

Doa pada Allah semoga dipermudahkan segala urusan...

pastu listkan nak wat ape...things to do list....

pastu cari hobi yang boleh membuat kite rase hepi...hehehhehe...

Teacher Oh Teacher said...

hobi yer....ntahla hobi apa...nak try menjahit dah try dah...mmg fail!!..hehehe